2020. augusztus 27., csütörtök

A kezdet 2.0




Az első bejegyzés az újra működő blogon, az első nap.
Az első és legfontosabb.




Azoknak, akik ismernek, és azoknak, akik még nem: HardCandy néven fanfiction íróként kezdtem a pályafutásom, és lélekben mindig az is maradok. Néha Caps Lockkal üvölt a fejemben pár leírásra vágyó történet, de amikor odáig jutok, hogy képernyőre vessem őket, akkor semmi sem jön. Sajnos be kellett látnom, hogy a fanfiction írás korszaka nálam véget ért, de ha becsukódik egy ajtó, bemászom az ablakon!

HardCandy tehát él és virul, ha bárkinek is hiányoztam volna. Éppen itt szeretném kezdeni; rengeteg üzenetet és megkeresést kaptam az elmúlt időszakban egészen a mai napig, amiben kérdeztétek, hogy mégis mi történt a "the Hardest Candy" bloggal? Mi van a fanfictionökkel, és egyébként is, hová tűntem és miért nem írok? Hihetetlenül jól esett mindez, mert ez mutatja, hogy mennyire szerettétek a blogot és az írásaimat. Szeretném nektek megköszönni, hogy ilyen sokáig mellettem voltatok, és vártátok az új fanficceket - amik aztán mégsem jöttek. Egész sokáig azt gondoltam, hogy én ugyan be nem zárom a blogot, nem én mert én soha dehogy zárom nem én! Aztán rá kellett jönnöm, hogy nem fog már menni a fici írás, mert időközben úgy esett, hogy sokkal nagyobb hangsúlyt fektettem a saját írásaimra. A fanfictiönöknek így sajnos búcsút kell, hogy intsek, de remélem, hogy nem okoztam nagyon nagy csalódást ezzel a bejelentkezéssel.

Az újra nyitott blog új kezdetet jelent. Nekem legalábbis mindenképp. Bízom benne, hogy az itt elszórt írásokat is olyan szeretettel fogadjátok majd, mint korábban a ficijeimet, és megtaláljátok ezekben is azokat az izgalmakat és rejtett mondanivalókat, amiket eltemetek a betűhalmazaim alá. Hozzatok ásót, és essünk neki, mert őszintén kíváncsi vagyok a reakciókra. Szóval csak őszintén!

3 megjegyzés:

  1. De örülök, hogy visszatértél * - * mondjuk kicsit sajnálom, hogy nem lesz több ficid, és ahogy látom, le is kerültek, pedig szerettem el-elovasgatni őket.
    Mindenesetre kíváncsi vagyok a saját írásaidra, úgyhogy vár rám Baphomet, mindjárt bele is kezdek :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én pedig neked örülök, és annak, hogy itt vagy! Nagyon köszönöm, és őszintén örülök, hogy szeretted a ficceimet. Sajnos azt a korszakot le kellett, hogy zárjam, de valaminek a vége, az mindig valaminek a kezdete is - valami másnak. Remélem, hogy találsz majd itt is ínyedre való olvasmányokat!

      Törlés
  2. Évekkel ezelőtt olvastam nálad egy Sherlock fanfictiont, amit imádtam. Idővel nekem is elmúlt a hatalmas fellángolás, a fanfictionök iránt, nem is olvastam már 6 éve egyet sem. Viszont tegnap beugrott a Lights off, illetve előkapartam az agyam legmélyebb kis sarkából ezt a címet. Picit csalódott vagyok, hogy már nem találtam rá, nagyon jó kis nosztalgikus lenne újra elolvasni. A videót is 20szor megnéztem 14 évesen, a nyálamat csorgatva rá. Viszont tökéletesen megértem, hogy elmúlt, ahogy nekem is elmúlt a szerelmem a fanfictionök iránt. Szívesen olvasok majd bele az újabb, saját írásaidba is, mert nagyon szerettem a stílusod és ahogy írsz. Sok sikert az új kezdethez, ne hagyd abba :)

    VálaszTörlés